Sunday, April 8, 2012

SNY ja muutama suunnitelma

Kiitos kovasti Snyni paketista. Oli oikein mieluinen. Kaikista Polkan väreistä tämä on juurikin se väri jota olen monesti hipelöinyt kaupassa, oletko ollut minua vakoilemassa :) Tälle siis löytyy jo käyttöä. Novitan Kevät2012 lehdestä haluan tehdä polvisukat ja tähän sopiva vaalea seiskaveikkakin löytyy jo. Karisman kaveriksi mulla on ruskeaa Limaa (kuulostipa hyvälle...) ja näistä taitaa tulla korvien suojaksi panta. Kun tuo tuuli niin ilkeästi vielä puhaltelee. On kiva myös käyttää kun tulee uimasta ettei korvatulehdusta pukkaa. Mukana paketissa oli myös 101 ideaa-lehti. Oikein antoisaa luettavaa. Olen sen nyt 3 kertaa selannut ja joka kerta löytyy jotain uutta.

Ja kiitos kuoressa olleesta kirjeestä. Edelleen kovasti odottelen että lumet sulaa ja pääsee kasvimaata laajentamaan. Siihen taitaa vielä muutama viikko vierähtää. Mutta ettei ihan menisi hermo niin onhan niitä siemeniä nyt sitten istutettu. Ja jotain itääkin jo!

Vasemmassa reunassa on Sinitähtösen alkuja ja nuo pitkät tuossa oikealla on Keisarinelämänlankaa. Keskeltä on ehkä odotettavissa chiliä, saa nähdä onko sen kasvatus nyt vähän myöhäistä. Nämä siis vie tilaa keittiön pöydällä koska ostamani kasvilamppu oli isolla kannalla ja se sopii vain keittiön kattolamppuun. Kattolamppu on sellaista ylös-alas-vedettävää mallia. Naapurit vielä luulevat että mulla on joku hamppuviljelmä kun keittiön ikkunasta näkyy sinertävä valo :)

Sitten olen kunnostautunut synttärikorttiaskartelussa. Tein kaksi saman tapaista mutta kuva on vain toisesta.

Ja ihan vain miehen hermoja kiristääkseni ostin lisää lankaa. Koska näin pääsiäisloman aikaan on hyvä neuloa niin pitäähän kulutettujen lankojen tilalle ostaa uusia. Hankoa ostin kietaisutoppia varten (Novita Kesä2012 malli 55). Ja Miamia myöskin toppiin (Novita Kesä2012 malli 42).

Seuraavalla kerralla mulla on toivottavasti jo jotain valmista näytettävää. Tai olishan mulla, virkattu päärynän mallinen raidallinen pääsiäismuna ja toinen "normaali" virkattu pääsiäismuna, josta puuttu koristeet kun meni hermo tohon päärynänmalliseen munaan :D Eli siis aurinkoista pääsiäistä kaikille!

1 comment:

Anonymous said...

Kiva että oli mieluinen paketti. Kevät on ottanut vähän takapakkia, mutta historia on osoittanut, että se vie lopulta kuitenkin voiton. Kivoja lankoja olet ostanut. Siis: Lankoja ei voi olla liikaa. eikä varsinkaan jos niille on jo kohde mietittynä. Kiva nähdä mitä hakinnoistasi tulee. Ja viljelmistäsi. Meillä on palsta, mutta en ole itse kasvattanut taimia. Meillä on sen verran pimeää, etteivät taimet jaksa kasvaa. t: SNY